رواية بريئه في حجر الوحش (كامله جميع الفصول) الفصل الأول بقلم بسمله بدوي

0 تعليق ارسل طباعة تبليغ

رواية بريئه في حجر الوحش (كامله جميع الفصول) الفصل الأول بقلم بسمله بدوي 

لورين بخضه.... انتي بتعملي اي ماينفعش كدا انا منتقبه 

بس التانيه اتجاهلتها وبتشيل النقاب ثواني ارتدت للخلف من الصدمه عشان ليث بِعدها عنها وزعق..... انتِ اتجنني ايه ال بتهببيه دا مش قالت لاء هي زفت منتقبه اييييه

لوجين هزت راسها بلا بخوف.... انا انا بس

ليث بهدوء... الي حصل ياريت مايتكررش تاني.

اتجمعوا تاني حوالين السفره بتوتر.

ملك اخت ليث بود..... ابيه هو ممكن اخد لوري معايا فوق 

هز راسه بهدوء لِ لورين 

لوجين بشك.... لوري.. هي اسمها اي

ليث ببرود..... احنا على الاكل ممنوع الكلام عليه

لوجين بصِتله كتير وبقت تتأمله بغير حياء. 

.. 

ملك بحب..... انا والله ارتحتلك اوي يالورين وحبيتك بجد انتي طيبه اوي

لورين بخجل..... ش شكرا وانا كمان حبيتك 

ملك بضحك..... اي دا اوعي تقولي انك مكسوفه مني ههه بس بصراحه انتي جميله اووي يا لوري 

لورين بصتلها بتفاجئ.... ش شكرا

ملك بضحك على شكلها الطفولي..... ههه مالك يا بنتي متفاجأه ليه كدا هو انتو معنديكوش مرايه ف بيتكو ولا اي 

ابتسمت بحب اخوي وحضنتها.. بس انتي اول واحده تقولي كدا... كانت علطول تقولي اني وحشه وعيوني الزرقا وحشه و

ملك باستغراب..... عيونك 

الزرقا ثواني وشهقت اما شافت لورين بتقلع نقابها وبتشيل عدسات بنيه من عيونها وبتظهر عيونها الزرقاء الفاتنه.. وقلعت الباروكه القصير ليظهر شعرها كشلال من الذهب 

ملك بذهول وانبهار..... يخربيتك في حد يداري الجمال دا... ابيه شافك كدا 

لورين نفت بخجل.... لا لاء واضافت بدموع.... مش عايزه يقرف مني

ملك بصدمه.... ي يإيه يا اختي انتي مقتنعه بالِ بتقوليه دا انا بنت واتسحرت بجمالك اومال ابيه اي وبعدين مين المتخلف الِ قالك كدا

لورين ببراءه..... يعني يعني بجد انا حلوه م مش قاطعتها بزهول وهي بتشاور عليها ف المريا.... حلوه بس دا انتِ جميله اوي كنت جميله حتى وانتي مداريه جمالك بس الوقتي جميله اكتر بكتير اوي... ابيه لازم يشوفك متشوقه اوي لردت فعله 

نفت بخجل... لا لا عشان خاطري

ملك بخبث.... اممم طيب يالا عشان اوريكي لبس جهازي 

لورين بطفوله..... حلوين من قبل اشوفهم عشان بس انتي هتلبسيهم

ملك بحب اخوي حضنتها... بحبك اوي يالا يالا 

حاساه شكله مش حلو يا لوري

لورين: لا بالعكس جميل جدا

ملك بخبث: طب ممكن تلبسيه اشوفه عليك ممكن اغير رأيي لو شوفته على حد 

خرجت بخجل وهي بتشد ف اطراف الفستان كان بـِ حمالات وفتحت صد. ر واسعه ومفتوح من جانب واحد من الفخدين بلون الاسود الِ اظهر لون بشرتها ناصعه البياض اكتر 

ملك بزهول..... دا ابيه هيتجنن تعالي تعالي نوريه لماما 

لورين:ايه لا لا ممكن يكونو تحت قاطعتها..... متخافيش هما راحو الشركه تعالي بق 

لورين باعتراض..... لا لا استني ولكن الاخرى لم تسمع لها واعتبرته خجل بقلمي بسمله بدوي

ملك: ماما شوفِ

صفاء بصِتلها بانبهار..... اللهم صلى على النبي.. اللهم بارك مين دي يا ملك.. صحبتك؟ الكل كان باصصلها بانبهار ودا فرحها جدا لاول مرا حد يشكر ف جمالها بالشكل دا 

ليث واقف مصدوم مش سامع ولا حاسس بحاجه غير الملاك الِ قدام عنيه وقال بزهول.. مين الملاك دي

ملك بضحك من وراه .... ههه بتسأل ليه يا ابيه 

ليث بعدم وعي..... هتجوزها واللهِ العظيم هتجوزها وحالا كمان 

ملك بخبث .. بس ازاي مش ناخد رأيها الاول وبعدين هي متجوزه

ليث بتوهان وجنون..... هطلقها منه واكتب عليها حالا 

ملك بضحك شديد..... خلاص طلقها بق واتجوزها تاني هههه

خالد بجراء. ه من وراهم .... صاروخ صارووووخ اوف هو في كدا 

لؤي باعجاب صارخ...... صاروخ روسي شكلها روسيه

ليث حس بغيره شديده من كلامه.... احترم نفسك. 

لوجين وقفت بصدمه وقالت بصوت عالي.... لورين؟  

لورين غمضت عنيها وكانها بتحاول تجمع ثقتها ف نفسها

الكل ف صوت واحد.... لورين

خالد بركز ف وشها جامد... ل لورين 

ليث بغيره عميا وغضب جحيمي وهو يقبض ع يدها بتملك مُخيف ..... لووووووووريييييين انتي ازاااي تنزلي كداااا

لوجين بغل..... عايزه تشقط اي حد وخلاص سابت خالد وراحت لاخوه وعينها على الباقين انا لو مكانك اطلقها و اطردها طردت الك. لاب

#بريئه ف حجر الوحش

الفصل الثاني من هنا 

 

أخبار ذات صلة

0 تعليق