بعد أزمته مع رحيل ذكري.. محمد الشقنقيري يوجه رسالة مؤثرة لزوجته: آسف من كل قلبي

0 تعليق ارسل طباعة تبليغ

المصدر
أهل مصر

كتب : أميرة الشربف

عبر الفنان محمد الشقنقيري، عن أسفه وحبه لزوجته، معتذرًا عما حدث الفترة الماضية من مشاكل؛ بسبب عارضة الأزياء رحيل ذكري، ونشر بعض الصور التي تجمعهما معًا عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعى "فيس بوك" .

وكتب «الشقنقيري»، قائلًا:"بحبك وأسف من كل قلبي، آسف على أي تصرف ممكن يكون جرحك أثناء غيابك، أسف على دخولي في تفاهات خلال انفصالنا، كان لازم أعمل لغيبتك ألف حساب وكان لازم أقدر الأمور أحسن من كده، حتي في طلاقنا أقحمتك في معاركي الخاصة و برضه كنتي سندي الوحيد زي ما طول عمرك سند وضهر، أسف عمري كله اللي جاي".

وأضاف الشقنقيري: "بس اللي بينا أكبر بكتير من كل ده، إحنا بينا مش عشرة سنة ولا اتنين إحنا بينا عشرة ٢٥ سنة، بينا بيت وحياة وولاد وعشرة عمر، أنت حب العمر كله، أنت الحب الوحيد في حياتي، أنا وعدتك وإحنا بنرجع إني عمري ما هاجرحك في يوم من الأيام، وللاسف مافيش كام شهر دخلتك في دوامة ملكيش ذنب فيها وفي وقت حتى مكنتيش موجودة في بس برضه كان لازم أخد بالي كويس أنا بعمل أيه وبتعامل مع مين وأزاي".

واختتم «الشقنقيري» قائلًا: "وبرضه أنت الوحيدة اللي واقفة معايا مش عارف أقولك أيه ولا اعتذرلك أزاي، بس أنا حقيقي أسف وحقيقي عمري ما حبيت ولا هحب ست غيرك".

أخبار ذات صلة

0 تعليق